Όμιλοι Δραστηριοτήτων

To σχολείο μας παρέχει τη δυνατότητα στους μαθητές να συμμετέχουν σε ειδικά μαθήματα εκμάθησης και βελτίωσης της κολυμβητικής ικανότητας τα οποία  πραγματοποιούνται στο κλειστό κολυμβητήριο του Ολυμπιακού Σταδίου. Η μετακίνηση των μαθητών στο ΟΑΚΑ γίνεται με τα σχολικά μας λεωφορεία.

Οι μαθητές μας έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τη δραστηριότητα της κολύμβησης μία ή δύο ημέρες την εβδομάδα.

Το Σχολείο μας συνεργάζεται με τον Σύλλογο Κολύμβησης “Νηρηίδες” με έμπειρους και καταρτισμένους προπονητές.

 

H Yoga είναι μια δυναμική τεχνική που βοηθά το παιδί να κινεί το σώμα του με τέτοιο τρόπο ώστε να αισθάνεται όμορφα. Πολλές ασκήσεις έχουν προέλθει από στάσεις ζώων και φέρουν τις αντίστοιχες ονομασίες.

Tα παιδιά τις λατρεύουν και θέλουν να τις μιμηθούν, αφού όχι μόνο διασκεδάζουν, αλλά γυμνάζουν κυρίως τη σπονδυλική στήλη, που σε μικρές ηλικίες είναι ευάλωτη στη σκολίωση, στη λόρδωση και στην κύφωση.

Βοηθά τα παιδιά με άσθμα, αφού διευρύνει την αναπνοή και τονώνει τους θωρακικούς μυς. Είναι ιδανική για την παιδική παχυσαρκία, επειδή ισορροπεί τη λειτουργία των αδένων και την πέψη. Επίσης βοηθά στη συγκέντρωση. Μέσα από τη γιόγκα  το παιδί μαθαίνει να κατευθύνει τη σκέψη του με τον τρόπο που του υποδεικνύει η δασκάλα. Μπορεί να είναι ο χτύπος της καρδιάς του ή τα δάχτυλα των χεριών του, η διήγηση ενός όμορφου παραμυθιού ή το άκουσμα μιας όμορφης μελωδίας. Έτσι, σχεδόν ασυνείδητα, μαθαίνει σιγά-σιγά να συγκεντρώνεται.

Πώς είναι μια τάξη παιδικής γιόγκα;

Βασικά είναι διασκεδαστική.

Tα παιδιά παριστάνουν το σκύλο, τη γάτα, το λιοντάρι, το περιστέρι και ένα σωρό άλλα ζώα και πτηνά. “Μουγκρίζουν” σαν την αγελάδα, νιαουρίζουν σαν τη γάτα, πετούν σαν τα πουλιά. Γελούν και ιδρώνουν χωρίς να πιέζονται. Οι ασκήσεις μπορούν να συνοδεύονται από παραμύθια ή τραγούδια που αυξάνουν το ενδιαφέρον των παιδιών γι’ αυτό που κάνουν. Μαζί με τις στάσεις της γιόγκα, τα παιδιά κάνουν απλές αναπνευστικές ασκήσεις. Oι εκπνοές και οι εισπνοές μπορεί να συνοδεύονται από ήχους που ηρεμούν και χαλαρώνουν τα παιδιά.

Το ποδόσφαιρο θεωρείται το πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο. Συναρπάζει μικρούς και μεγάλους τόσο στο να παίζουν όσο και στο να το παρακολουθούν.

Η εκπόνηση των προγραμμάτων προπόνησης για το ποδόσφαιρο βασίζεται στις παρακάτω βασικές αρχές:

  • Υλοποίηση των προγραμμάτων με απόλυτη ασφάλεια.
  • Εξοικείωση των παιδιών με την μπάλα αλλά και με το σώμα τους έτσι ώστε να αποκτήσουν τον έλεγχο των κινήσεών τους με ή χωρίς μπάλα.
  • Στο τέλος κάθε μαθήματος τα παιδιά να έχουν αποκομίσει εκτός από γνώση και ευχαρίστηση.
  • Αλληλοβοήθεια συνεργασία και υποστήριξη μεταξύ των συμπαικτών.

Με το ποδόσφαιρο τα παιδιά κοινωνικοποιούνται αφού συμμετέχουν σε μια ομάδα έχοντας συγκεκριμένο ρόλο και αποστολή. Μέσα στην ομάδα έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις, ακολουθούν εντολές (του προπονητή) και νοιώθουν ότι το αποτέλεσμα επιτυγχάνεται με την συνεργασία όλων. Ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν, το καθένα ξεχωριστά, το ταλέντο τους και τις ικανότητές τους, μέσα στο πλαίσιο του ομαδικού πνεύματος.

Στο Σχολείο μας η δραστηριότητα του Ποδοσφαίρου υπάρχει ως επιλογή :

  • Το μεσημέρι αμέσως μετά το βασικό πρόγραμμα με προπονήσεις 2 φορές την εβδομάδα.
  • Τα απογεύματα & το Σάββατο στην Ακαδημία ποδοσφαίρου του Σχολείου. Η Ακαδημία Ποδοσφαίρου λειτουργεί από το 2016 στο νέο γήπεδο 5Χ5 του σχολείου και προσφέρει ειδικά προπονητικά προγράμματα ποδοσφαίρου για  τις ηλικιακές ομάδες του δημοτικού και του νηπιαγωγείου.  Οι αθλητές της Ακαδημίας συμμετέχουν  σε φιλικούς αγώνες.

Για την Ακαδημία Ποδοσφαίρου (Τρίτη-Πέμπτη απόγευμα & Σάββατο πρωί) μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα εδώ.

Το τμήμα Βasket του σχολείου συμβάλει στην ανάδειξη αθλητικών ενδιαφερόντων και δεξιοτήτων. Στελεχώνεται  από άριστα καταρτισμένους γυμναστές.

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται 2 φορές την εβδομάδα στο γήπεδο basket και του σχολείου.

Ιδιαίτερο μέλημα των προπονητών είναι να αποκτήσουν τα παιδιά τη σωστή τεχνική του αθλήματος

Τα παιδιά εκτελούν ειδικό πρόγραμμα ρυθμικής γυμναστικής, γνωρίζοντας το σώμα και τις δυνατότητες του. Πραγματοποιούνται ασκήσεις μπαλέτου για τη σωστή στάση του σώματος, ασκήσεις ευκαμψίας και ευλυγισίας, καθώς και πρακτική εξάσκηση με τα όργανα ρυθμικής. Οι μαθήτριες πραγματοποιούν ειδικές εμφανίσεις με ξεχωριστά προγράμματα στις εορταστικές εκδηλώσεις των Χριστουγέννων και στις γυμναστικές επιδείξεις του σχολείου.

  • Το 2007 η αγωνιστική ομάδα του σχολείου συμμετείχε με επιτυχία στην Παγκόσμια Γυμναστράδα Γυμναστικής που διεξήχθη στην Αυστρία.
  • Το 2009 προκρίθηκε εκ νέου για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2010 στη Δανία και το Παγκόσμιο στη Γαλλία του 2011.
  • Το 2012 συμμετείχε στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στη Πορτογαλία.
  • Το 2013 κατέκτησε τη 2η θέση ανάμεσα στις 10 χρυσές ομάδες της Ελλάδας στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα του Δ.Περιστερίου.
  • Το 2014 κατέκτησε τη 3η θέση στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Σουηδίας.
  • Το 2015 στο Φεστιβάλ Γενικής Γυμναστικής στο Nessebar της   Βουλγαρίας η “Ελληνοαγγλική Αγωγή” απέσπασε βραβείο ως η καλύτερη ομάδα της διοργάνωσης.
  • Το 2016 συμμετείχε στους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες στην Τσεχία.
  • To 2018 :Χρυσό μετάλλιο  στο E.G.O. Astrogym και Cosmogym καιΕιδικό Βραβείο καλύτερης ομάδας με στοιχεία Ακροβατικής 2018Χρυσό μετάλλιο και Ειδικό Βραβείο Κουστουμιού 2018 στο E.G.O   Astrogym

H κατάλληλη ηλικία για να ξεκινήσει το παιδί την εκμάθηση του Tennis είναι στα χρόνια του Δημοτικού. Με την βοήθεια των παιχνιδιών και των φυσικών ασκήσεων δίνεται η δυνατότητα να αναπτυχθούν οι κινητικές δεξιότητες των παιδιών.

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται 2 φορές την εβδομάδα στα γήπεδα tennis του Ολυμπιακού σταδίου με σχολικά μας λεωφορεία.

Οι πολεμικές τέχνες παρά το ηχηρό τους όνομα δεν προέρχονται από πολέμους, μάχες και συμπλοκές. Οι ρίζες τους βρίσκονται στην πανάρχαια προσπάθεια των ανθρώπων για αθανασία. Το Τae kwon do αποτελεί και αυτό μια πολεμική τέχνη, ασφαλή και ακίνδυνη για μικρούς και μεγάλους, για αυτό το λόγο έγινε πρόσφατα και Ολυμπιακό άθλημα.

Η ονομασία του είναι σύνθετη:

Tae=χτυπώ με το πόδι,

kwon=χτυπώ με το χέρι,

Do=τέχνη-τρόπος.

Δηλαδή είναι μια τέχνη που χρησιμοποιεί τα χέρια και τα πόδια. Το Τae kwon do καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα δραστηριοτήτων που προάγουν τα ακόλουθα: 1) Την αυτοπροστασία, δηλαδή την ικανότητα ο ασκούμενος να αμύνεται σε οποιαδήποτε μορφή βίας. 2) Την καλή φυσική κατάσταση. 3) Το αίσθημα της αυτοπεποίθησης, του σεβασμού και του δικαίου. Τέλος προάγουν την καλή υγεία ανεξαρτήτως φύλου ή σωματότυπου. Έτσι οι αθλητές αποκτούν αυτοέλεγχο, ψυχική ισορροπία και ζωντάνια μαθαίνοντας να συνεργάζονται με την ομάδα και να εκτιμούν το συναθλητή τους. Η εκτέλεση του προγράμματος βασίζεται στην εκμάθηση βασικών κινήσεων και τεχνικών κατά την οποία δεν υπάρχει άμεση επαφή μεταξύ των παιδιών. Οι εξετάσεις για την απόκτηση ζώνης πραγματοποιούνται στο Γυμναστήριο του Σχολείου μια φορά το χρόνο.

Η δραστηριότητα του στίβου αφορά όλους τους μαθητές του Δημοτικού.

  • Για τους μαθητές της Α’ και Β΄τάξης οι προπονήσεις πραγματοποιούνται στο γήπεδο του Σχολείου.
  • Για τους μαθητές από τη Γ’-Στ΄τάξη οι προπονήσεις γίνονται στο γήπεδα  στίβου του ΟΑΚΑ.

Η μεταφορά των παιδιών θα γίνεται με σχολικό. Τα παιδιά συνοδεύονται από συνοδούς του Σχολείου. Όταν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι καλές, γίνεται χρήση του κλειστού προπονητηρίου του ΟΑΚΑ.

Στην αρχαία Ελληνική γλώσσα ο όρος «ρητορική» δήλωνε συγκεκριμένα την πολιτική τέχνη της δημοσίας ομιλίας, η οποία λάμβανε χώρα στις συνελεύσεις και στα δικαστήρια. Για τον Αριστοτέλη η ρητορική αποτελεί σημαντική δύναμη, με την οποία ο καθένας μπορεί να ανευρίσκει κάθε φορά πειστικά επιχειρήματα αληθοφάνειας για οποιοδήποτε θέμα. Στις μέρες μας, στην εποχή της υψηλής τεχνολογίας, της πληροφορικής και της ταχυτάτης ενημέρωσης η αποτελεσματική επικοινωνία, η οποία καλλιεργείται μέσα από την ρητορική τέχνη, αποτελεί απαραίτητο εφόδιο για κάθε άνθρωπο, σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητός του.

Γι’ αυτό τον λόγο, λοιπόν, όλο και περισσότερα Σχολεία, αλλά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Ελλάδος και του εξωτερικού ασχολούνται με την τέχνη της πειθούς.  Με την ρητορική δίδεται η ευκαιρία στα παιδιά να καλλιεργήσουν σε βάθος τον προφορικό και τον γραπτό λόγο και να συνειδητοποιήσουν την σπουδαιότητά του για την συμμετοχή τους στην κοινωνική ζωή. Συγκεκριμένα, μέσα από την μελέτη διαφορετικών κειμενικών ειδών, έρχονται σε επαφή με τις αρχές της επιχειρηματολογίας, μαθαίνουν να δομούν κλιμακωτά μία ομιλία τους και εξοικειώνονται με την παραγωγή τεκμηριωμένου και σύνθετου λόγου. Παράλληλα, o μαθητής, εκτός από την προετοιμασία και την εκφορά μίας ομιλίας ασκείται και στην ενεργητική ακρόαση, καθώς καλείται κάθε φορά να αποδομήσει και να ανασκευάσει την επιχειρηματολογία του αντιπάλου του, χωρίς βέβαια να υπολείπεται σεβασμού προς τον συνομιλητή του.

Εκτός από την καλλιέπεια του λόγου, το άτομο εμφορείται τόσο από ομαδικότητα όσο και από πνεύμα συνεργασίας. Σταδιακά, συνηθίζει να εκτίθεται στο κοινό, καταπολεμά το άγχος και αποκτά σιγά – σιγά αυτοπεποίθηση. Εν συνόλω, λοιπόν, ασκείται στην αποτελεσματική επικοινωνία αποκτώντας δεξιότητες ζωής με τις οποίες θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στην καθημερινότητά του και να εξελιχθεί σε μία ολοκληρωμένη προσωπικότητα με δημιουργική σκέψη. Σκοπός είναι η συμμετοχή στο Φεστιβάλ Ρητορικής Δημοτικών Σχολείων.

Πρόγραμμα : Παρασκευή  14:00-15:20  Όμιλος Ρητορικής,  μαθητές Ε’-ΣΤ΄

Το Σχολείο μας υλοποιεί τα πρωτοποριακά μαθήματα ΕFUTURE Robotics. Οι κύκλοι μαθημάτων, ειδικά διαμορφωμένοι για κάθε ηλικία, έχουν δημιουργηθεί από παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς πληροφορικής και ρομποτιστές ώστε να οδηγούν στη γνώση μέσα από ένα συγκλονιστικό ταξίδι ανακάλυψης.

Οι μαθητές δεν “εγκλωβίζονται” στη μονοθεματική χρήση μιας μόνο συσκευής αλλά χρησιμοποιούν την πιο διευρυμένη γκάμα κατασκευών που υπάρχει στην Ελλάδα, (Beebots, MouseBots, Lego WeDo, 3 γενιές Lego Mindstorms, Meccanoids G15Ks, Meccanoids G15, mBots, Arduinos) προγραμματίζοντας, συναρμολογώντας και δοκιμάζοντας τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους σε πραγματικές συνθήκες. Τα μαθήματα υλοποιούνται στο χώρο του σχολείου μας μία φορά την εβδομάδα από εξειδικευμένους καθηγητές της ομάδας eFuture e Futurekids Greece.

Άθληση δίπλα σε παγκόσμιους και πανευρωπαϊκούς πρωταθλητές-καθηγητές φυσικής αγωγής και προπονητές με πολύχρονη εμπειρία στην εκμάθηση πολεμικών τεχνών στις ευαίσθητες παιδικές ηλικίες. Τα οφέλη των παιδιών μέσα από την άθληση στο ΚΑΡΑΤΕ και στις Πολεμικές Τέχνες είναι η αυτοάμυνα, σμίλευση χαρακτήρα, αυτοεκτίμηση ,αυτοπεποίθηση, αυτοέλεγχος, σεβασμός προς τους άλλους, παιχνίδι και θετική ενέργεια.

  • Στίβος: εκκίνηση – spread, σκυταλοδρομία, τρέξιμο μετ’ εμποδίων, μήκος, ρίψη σφαίρας
  •  Άρση βαρών: (ειδική κατασκευή με αφρολέξ)
  •  Ακροβατική Γυμναστική: τραμπολίνο- μπέιζμπολ.
  • Τοξοβολία.

Ο εξοπλισμός είναι ειδικός για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας.

Στόχος προγράμματος: Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μια ευχάριστη και ταυτόχρονα δημιουργική απασχόληση και πραγματοποιείται από έμπειρους γυμναστές, εξειδικευμένους στην προπονητική παιδιών της προσχολικής ηλικίας στο χώρο του σχολείου.

Το σκάκι είναι ένα από τα δημοφιλέστερα παιχνίδια στον κόσμο. Έχει περιγραφεί όχι μόνο ως παιχνίδι αλλά και ως τέχνη, επιστήμη και άθλημα. Συχνά θεωρείται ως αφηρημένο πολεμικό παιχνίδι και ως “πνευματική πολεμική τέχνη” και έτσι η διδασκαλία του θεωρήθηκε ως τρόπος αύξησης της πνευματικής ισχύος. Το σκάκι παίζεται τόσο για διασκέδαση όσο και ανταγωνιστικά σε λέσχες, πρωταθλήματα, διαδικτυακά και δια αλληλογραφίας.

Τα μαθήματα είναι δίωρα, οι μαθητές χωρίζονται σε μικρές ομάδες, ανάλογα με την ηλικία και το επίπεδό τους. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε ομαδικά ή ατομικά πρωταθλήματα.

Οι επιτυχίες των ομάδων του Σχολείου υπήρξαν δεκάδες τα τελευταία χρονιά σε Πανελλήνιο επίπεδο Το σχολείο συνεργάζεται με τις Ακαδημίες Φ.Ο.Ν Ηρακλείου. (Α΄εθνική)

Το πνεύμα της διδασκαλίας είναι ότι ο χορός δεν είναι μόνο κίνηση.

Μαζί με τις χορευτικές κινήσεις δίνονται ποικίλες πληροφορίες για την περιοχή, την περίσταση, τη μουσική, τη φορεσιά και άλλα στοιχεία που συνδέονται με τον εκάστοτε χορό. Σκοπός είναι η κατανόηση τόσο των χορευτικών κινήσεων και βημάτων όσο και η ανάπτυξη του γνωστικού και συναισθηματικού τομέα των παιδιών μέσα από την έμπρακτη εφαρμογή των χορευτικών μορφών. Ταυτόχρονα καλλιεργείται η δημιουργικότητα και η συμμετοχή σε δρώμενα που σχετίζονται με την ελληνική παράδοση.

Το θεατρικό εργαστήρι προσκαλεί όλους τους μαθητές του σχολείου μας που θέλουν να γνωρίσουν τη μαγεία του θεάτρου.

Στόχος μας  είναι η αυθόρμητη έκφραση της ομάδας μέσα σ’ ένα κλίμα εμπιστοσύνης, χαράς και δημιουργίας, καθώς και η επαφή με τα εκφραστικά της μέσα (σώμα, λόγο, ήχο).

Σ’ αυτό το ταξίδι πρωταρχική σημασία έχει τόσο το «δέσιμο» της ομάδας όσο και η εκπαίδευση των μελών της, που θα περιλαμβάνει στοιχεία αυτοσχεδιασμού ερμηνείας και υποκριτικής.

Η ομάδα της Θεατρικής  Αγωγής στο τέλος κάθε χρονιάς ανεβάζει μια θεατρική παράσταση.

Χώμα και νερό αποτελούν το κύριο υλικό δράσης μας, τον πηλό. Όσο πιο φυσικό είναι ένα υλικό, τόσο πιο ευχάριστο είναι στη χρήση του για τα μικρά χεράκια. Η ενασχόληση του παιδιού με τον πηλό αποκτά τη μορφή παιχνιδιού και μετατρέπεται έτσι σε ταξίδι ανακάλυψης, πειραματισμών, συναισθηματικής έκφρασης και δημιουργικότητας. Τα παιδιά νιώθουν την ελευθερία που χρειάζεται η φαντασία τους για να ξετυλιχθεί και να δημιουργήσουν αντικείμενα που αποτελούν πάντα μοναδικά έργα τέχνης. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τη χειροποίητη κεραμική τέχνη και ανακαλύπτουν βιωματικά τη σημασία, την ιστορία και το ρόλο της πιο αρχαίας τέχνης στη ζωή των ανθρώπων.

Στο σχολείο λειτουργεί Εργαστήριο Δημιουργικής Απασχόλησης. Το πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες των παιδιών και περιλαμβάνει τα παρακάτω:

Ζωγραφική και Σχέδιο. Φως και χρώματα. Γλυπτική. Η τρίτη διάσταση. Καλλιτεχνικές εξερευνήσεις. Ταξίδια σε χώρες και πολιτισμούς. Ιστορία της Τέχνης, τα κινήματα, οι εποχές, οι δημιουργοί. Γνωριμία με τις διακοσμητικές τέχνες και την ελληνική παράδοση. Ομαδικές καλλιτεχνικές δραστηριότητες με δημιουργικό παιχνίδι και πρωτότυπες κατασκευές. Σκοπός της δραστηριότητας είναι η ανάπτυξη της εν δυνάμει δημιουργικότητας των παιδιών και το ξύπνημα της φαντασίας τους, που είναι ιδιαίτερα περιορισμένη στις μέρες μας.

Η διδασκαλία του πιάνου και της κιθάρας είναι εξατομικευμένη. Ο κάθε μαθητής  εξασκείται με την /τον δασκάλα/ο του δύο 20λεπτα την εβδομάδα ή για ένα συνεχόμενο 40λεπτο.

  •  5 έμπειροι καθηγητές Μουσικής διδάσκουν πιάνο & κιθάρα εντός του Σχολείου.
  • Στο τέλος της χρονιάς προγραμματίζεται μουσική συναυλία στο Θέατρο του Σχολείου.

Το σχολείο μας συνεργάζεται με Ωδείο με στόχο όσοι μαθητές του επιθυμούν να είναι επίσημα και σύμφωνα με το υπουργείο εγγεγραμμένοι σε τάξη πιάνου-κιθάρας έχοντας τη δυνατότητα να δίνουν εξετάσεις και κάποια στιγμή να αποκτήσουν πτυχίο, με το οποίο μπορούν να διδάξουν.

Για το πτυχίο του πιάνου είναι υποχρεωτική και η τετραετής παρακολούθηση των θεωρητικών μαθημάτων της μουσικής. Αυτά τα μαθήματα μπορούν να παρακολουθήσουν τα παιδιά είτε στο ωδείο είτε στο σχολείο, εάν υπάρξει ικανοποιητικός αριθμός παιδιών (ο οποίος θα καθορίσει και την επιπλέον χρέωση αυτών).

Χορωδία 

Η ομάδα της χορωδίας των μαθητών μας συμμετέχει  σε όλες τις σχολικές εκδηλώσεις.

Απευθύνεται στους μαθητές που θέλουν να αναπτύξουν και να εξασκήσουν τις μουσικές τους ικανότητες (ακουστικές & φωνητικές) και παράλληλα να προσκομίσουν εξω-μουσικά οφέλη όπως είναι διασκέδαση, η εκτόνωση, η κοινωνικοποίηση κ.ά. Λ

ΗΜΕΡΑ: Παρασκευή 15.30-16.30

ΚΟΣΤΟΣ: Δωρεάν.

 

Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογική εξέλιξη και πρόοδος που έχουν επέλθει στις συσκευές κινητής τεχνολογίας (smartphones, tablet Pcs, laptops κ.α.) αλλά και στις τηλεπικοινωνίες έχουν δημιουργήσει έναν νέο όρο μάθησης την «κινητή μάθηση». Με τον όρο «κινητή μάθηση» εννοούμε τη μάθηση που μπορούμε να λάβουμε από οποιοδήποτε σημείο βρισκόμαστε, οποιαδήποτε στιγμή θέλουμε.

Το σχολείο μας, παρέχει τη δυνατότητα στους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης να συμμετέχουν σε ένα πρόγραμμα εκμάθησης και δημιουργίας εφαρμογών (mobile apps) για συσκευές Android.

Για τη δημιουργία των εφαρμογών θα χρησιμοποιηθεί το λογισμικό App Inventor 2 για Android, ένα ελεύθερο και ανοικτό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού, το οποίο αρχικά αναπτύχθηκε από την εταιρεία Google και πλέον συντηρείται και εξελίσσεται από το MIT, ένα από τα μεγαλύτερα και ισχυρότερα Πανεπιστήμια της Αμερικής στον τομέα της Πληροφορικής. Αρχικά θα παρουσιαστεί το περιβάλλον στους μαθητές, θα γίνουν κάποιες βασικές εφαρμογές για την εκμάθηση του προγράμματος και στη συνέχεια οι μαθητές σε ομάδες θα αποφασίσουν και θα υλοποιήσουν τη δική τους εφαρμογή.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για περαιτέρω ανάπτυξη της ικανότητας των παιδιών να κατανοούν και να παράγουν αυθόρμητα προφορικό λόγο στα γαλλικά, οργανώνουμε κάθε χρόνο ξεχωριστό τμήμα όπου οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να μιλούν παίζοντας και αναλύοντας παραμύθια.

Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια καθώς επίσης και τα παραμύθια, τα οποία έχουν αγοραστεί από τη Γαλλία, προσφέρουν άφθονες ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύξουν τον προφορικό λόγο μέσα από καθημερινές καταστάσεις, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό αν λάβουμε υπόψη ότι η καθημερινότητα των μαθητών δεν ευνοεί την αυθόρμητη χρήση της γλώσσας.

Το τμήμα αυτό  απευθύνεται σε μαθητές της Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού και θα λειτουργεί μία φορά την εβδομάδα.

«Τα Μαθηματικά Παιχνίδια» Η δραστηριότητα αυτή γίνεται για 6η συνεχόμενη χρονιά και είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στα παιδιά. Η συλλογή μας εμπλουτίζεται κάθε χρόνο με καινούρια παιχνίδια, έτσι ώστε στο σύνολό τους τα παιχνίδια να υπερβαίνουν τα 100 ανανεώνοντας με αυτό τον τρόπο το ενδιαφέρον των παιδιών που συμμετέχουν. Στην πλειονότητά τους τα παιχνίδια αγοράστηκαν από χώρες της κεντρικής Ευρώπης (κυρίως Βρετανία, Ολλανδία και Βέλγιο), λιγότερα από 10 είναι ελληνικά και άλλα 20 περίπου προέρχονται από τις ΗΠΑ. Δημιουργήσαμε μια συλλογή παιχνιδιών που οξύνει, αναπτύσσει, διευρύνει και καλλιεργεί τις μαθηματικές δεξιότητες των παιδιών ενώ, παράλληλα, αναπτύσσει την κοινωνικοποίησή τους.

Τα καλεί να συζητήσουν, να συνεργαστούν, να λειτουργήσουν μέσα στην ομάδα, να αναπτύξουν ικανότητες απόλυτα αναγκαίες που –όμως- τείνουν να υποβαθμίζονται στις εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών, όσο αυξάνει η ενασχόλησή τους με το computer και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Η συμμετοχή στη δραστηριότητα είναι ανεξάρτητη από τις επιδόσεις του παιδιού στο μάθημα των μαθηματικών. Δεν προϋποθέτει παιδιά με ιδιαίτερες ή ειδικές επιδόσεις στο μάθημα των μαθηματικών. Αντίθετα, η συμμετοχή του παιδιού στη δραστηριότητα βελτιώνει, σε κάθε περίπτωση, τις σχολικές του επιδόσεις συνολικά.

Η δραστηριότητα γίνεται καθημερινά. Κάθε παιδί μπορεί να επιλέξει ελεύθερα πόσες ώρες θέλει να συμμετέχει εβδομαδιαία. Μπορεί, για παράδειγμα, κάποιο παιδί να επιλέξει να συμμετέχει σταθερά τρεις φορές την εβδομάδα από μία ώρα, ώστε να επωφελείται και από τη μελέτη που καθημερινά γίνεται στην τάξη του. Κάποιο άλλο μπορεί να προτιμήσει να συμμετέχει μία φορά την εβδομάδα για δύο ώρες και μία δεύτερη φορά για μία μόνο ώρα. Δεν υπάρχει περιορισμός στο πόσες ώρες/φορές την εβδομάδα θα συμμετέχει κάθε παιδί, με μόνη προϋπόθεση να υπάρχουν θέσεις στην ομάδα κάθε μέρας. Η συμμετοχή του παιδιού ανά βδομάδα πρέπει να είναι σταθερή και δεν μπορεί να αλλάζει, διότι δημιουργούνται ομοιογενείς ομάδες.

Αγωνιστική ομάδα Σκάκι.

2015:     1η θέση των μαθητών του Σχολείου μας στο Τελικό Σχολικό Ομαδικό Πρωτάθλημα ΑττικήςΣυγχαρητήρια στα παιδιά μας που αγωνίστηκαν για 7 συνεχόμενες ώρες με σθένος και ήθος και κατάφεραν να στεφθούν πρωταθλητές Αττικής.

Πολλά μπράβο αξίζει και η Β΄ομάδα  του Σχολείου μας  που κατέκτησε τη 17η θέση  και άφησε πολλές υποσχέσεις για το μέλλον. Να σημειωθεί ότι στο πρωτάθλημα συμμετείχαν οι 57 πιο δυνατές ομάδες δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων της Αττικής.

Α’Ομάδα

1η σκακιέρα: Σπανός Δημήτρης, Δ΄Τάξη,5η θέση στο Ατομικό.

2η σκακιέρα: Κολυβάς- Δημητρακαράκος Παναγιώτης, Ε΄Τάξη, 7η θέση στο Ατομικό.

3η σκακιέρα: Κοτσαλής Γιάννης, Ε΄Τάξη, 9η θέση στο Ατομικό.

4η σκακιέρα: Δερμιτζάκη Γεωργία,Στ΄Τάξη,1η θέση στα κορίτσια στο Ατομικό.

 Β’Ομάδα

1η σκακιέρα: Σκουλαρίκης Κλέαρχος, Ε΄Τάξη, δεν αγωνίστηκε στο Ατομικό.

2η σκακιέρα: Μαστοράκης Στέλιος , Δ΄Τάξη, 8η θέση στο Ατομικό.

3η σκακιέρα: Μαστοράκης Σταύρος, Β΄Τάξη, 7η θέση στο Ατομικό.

4η σκακιέρα: Κακιοπούλου Ελένη Γ΄Τάξη,15η θέση στα κορίτσια στο Ατομικό.

2016:  Οι ομάδες μας κατέκτησαν την 9η και 13η θέση και να σημειωθεί ότι ήμασταν το μοναδικό σχολείο που και οι δυο ομάδες του προκρίθηκαν και  αγωνίστηκαν στο Πανελλήνιο.

Με αλφαβητική σειρά είναι:

  1. Εζε Μαρία, μαθήτρια της Ε’ τάξης.
  2. Κακιοπούλου Ελένη, μαθήτρια της Δ΄τάξης
  3. Κολυβάς –Δημητρακαράκος Παναγιώτης, μαθητής Στ’ τάξης
  4. Κοτσαλής Γιάννης , μαθητής Στ΄ τάξης
  5. Μαστοράκης Σταύρος, μαθητής Γ’ τάξης.
  6. Μαστοράκης Στέλιος, μαθητής  Ε΄τάξης
  7. Σκουλαρίκης Κλέαρχος, μαθητής Στ’ τάξης
  8. Σπανός Δημήτρης, μαθητής  Ε΄τάξης

Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ στο μαθητή μας Δημήτρη Σπανό που κατέκτησε την 5η θέση στο Ατομικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της Ε ΄τάξης.

2017:  Οι  μαθητές μας συμμετείχαν στο Σχολικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκάκι και κατέκτησαν την 11η θέση ανάμεσα στις 36 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας.

Με σειρά σκακιέρας:

  1. Σπανός Δημήτρης, μαθητής  Στ΄τάξης
  2. Μαστοράκης Στέλιος, μαθητής  Στ΄τάξης
  3. Μαστοράκης Σταύρος, μαθητής Δ’ τάξης.
  4. Κακιοπούλου Ελένη, μαθήτρια της Ε΄τάξης
  5. Κουτσούμπας Μάρκος, μαθητής Γ΄τάξης (αναπληρωματικός)
  6. Κακιόπουλος Αποστόλης, μαθητής Γ΄τάξης (αναπληρωματικός)

Oι ομάδες  Ρυθμικής μας “Ελληνοαγγλική Αγωγή –Α.Σ. Πρωτοπορία” συμμετείχαν στο  Cosmogym contest 2018.

Μετά από εξαιρετικές εμφανίσεις απέσπασαν όλες χρυσά μετάλλια ! Επιπλέον το Ειδικό βραβείο καλύτερης ομάδας με στοιχεία ακροβατικής απονεμήθηκε στην Ομάδα μας με τίτλο προγράμματος «Η εξέλιξη του ανθρώπου»!

http://www.ellinoaggliki-asprotoporia.gr/

Πανευρωπαϊκή Διάκριση

Τον Ιούλιο του 2018, διακρίθηκε στο EUROGYM & European Gym for Life Challenge 2018, που πραγματοποιήθηκε στην Λιέγη του Βελγίου κατακτώντας ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ. Στο συγκεκριμένο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό συμμετείχαν ομάδες από 17 χώρες, με 4000 αθλητές, παρουσιάζοντας υψηλού βαθμού δυσκολίας προγράμματα. Μέσα σε όλον αυτόν τον Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό τα κορίτσια μας με αρχηγούς τις προπονήτριες μας κα Χριστίνα Ψαράκη και κα Βάλια Μανιού κατόρθωσαν κάτι το αξιοσημείωτο, ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ!!!

Κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους για να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις μας:

ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ & ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥΣ.

Το αγαπητό σε όλους τους μαθητές μας πρόγραμμα των ορειβατικών  εξορμήσεων (πέντε εκδρομές η κάθε τάξη και μία διανυκτέρευση σε καταφύγιο) ξεκινά για το φθινόπωρο από τέλη Σεπτεμβρίου έως τα μέσα Δεκέμβριο. Αντίστοιχα για την άνοιξη από  το Μάρτιο έως τα τέλη Μαΐου.

Πρόκειται για εξορμήσεις  απόλυτα  προσαρμοσμένες για μικρά παιδιά. Ιδιαίτερα για τους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης οι εκδρομές μας είναι ένα παιχνίδι στο βουνό και ένα περιβαλλοντολογικό μάθημα. Ένας ακόμη παράγοντας που εγγυάται την ασφαλή διεξαγωγή των εξορμήσεών μας είναι η μακροχρόνια ορειβατική εμπειρία και η εξειδίκευση σε τέτοιου είδους εκδρομές της ομάδας μας που διοργανώνει και πραγματοποιεί τις ορειβατικές μας εξορμήσεις τα τελευταία 12 χρόνια.

Οι ορειβατικές εκδρομές είναι ανεξάρτητες από τα άλλα αθλητικά προγράμματα του σχολείου μας . Το κάθε παιδί μπορεί να δηλώσει και να λάβει μέρος, παραδείγματος χάριν, σε μία μόνο εκδρομή χωρίς να είναι υποχρεωμένο να παρακολουθήσει και όλες τις υπόλοιπες.

Βασικός στόχος μας είναι η εξοικείωση του παιδιού με την ορεινή φύση και η αγάπη του για ένα σπορ που θα βοηθήσει το σώμα και την ψυχή του να αναπτυχθούν αρμονικά.

Οι ορειβατικές εξορμήσεις γίνονται  στα βουνά (τοποθεσίες):Κιθαιρώνα, Πάρνηθα, Πεντέλη, Υμηττό, Μαίναλο, Γεράνεια, Φαράγγι Αιγάλης (Δίρφυς-Εύβοια).

Γραφτείτε στο Newsletter μας