Τα Ιδιωτικά Σχολεία Ελληνοαγγλική Αγωγή με:

40 χρόνια πορείας.
40 χρόνια αφοσίωσης στο παιδί.
40 χρόνια ακολουθούμε με συνέπεια και αξιοπιστία τις αρχές του σεβασμού απέναντι στο μαθητή, την οικογένεια και τις παιδαγωγικές αξίες.
Με Πείρα-Παράδοση-Ποιότητα
στηρίζουμε τα παιδιά μας και τα οδηγούμε σε ένα εγγυημένο και επιτυχημένο μέλλον.

Βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας μας είναι η ύπαρξη ενός ζωντανού και εξελισσόμενου σχολείου που θα ικανοποιήσει τις προσδοκίες τόσο των μαθητών όσο και των γονιών τους.
Ένα σχολείο ζεστό & οικογενειακό κοντά στο μαθητή.
Ένα σχολείο με υψηλή ποιότητα , που επιλέγει μαθητές με στόχους, αξίες και ήθος, ικανούς να ανταποκριθούν στο εκπαιδευτικό του επίπεδο.
Ένα σχολείο που στηρίζει άρτια την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού και της οικογένειάς του, καλλιεργώντας μαθητές με γνώσεις και ευαισθησίες .
Ένα σχολείο που σεβόμενο τους μαθητές του, κάνει πράξη τις προσδοκίες των γονιών τους .
Ένα σχολείο που πρωτοστάτησε και συνέγραψε τα νέα βιβλία Μαθηματικών του Οργανισμού για τη Β’- Δ’ & Ε’ τάξη καθώς και τα νέα βιβλία Γλώσσας του Οργανισμού για την Ε’ & Στ’ τάξη.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Αγγλικά -Γερμανικά –Γαλλικά-
Πτυχία ECDL στην πληροφορική
Μελέτη μέχρι τις 16:30
Μουσικοκινητική-Μουσική- Θεατρικό παιχνίδι – Εικαστικά
Ασφαλιστική κάλυψη όλων των μαθητών

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Το Ιδιωτικό Σχολείο Ελληνοαγγλική Αγωγή κάθε χρόνο φροντίζει για την πρόοδο των παιδιών μας και για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας. Τη σχολική χρονιά 2006-07 άλλαξαν όλα τα βιβλία του Δημοτικού Σχολείου. Στα περισσότερα σχολεία δημιουργήθηκαν πάρα πολλά προβλήματα με την εκπαιδευτική αυτή μεταρρύθμιση. Οι εκπαιδευτικοί δεν ήταν κατάλληλα επιμορφωμένοι και η μετάβαση των μαθητών από την προηγούμενη εκπαιδευτική φιλοσοφία στη νεα δεν ήταν καθόλου ομαλή. Το σχολείο μας εδώ και τρία χρόνια έχει φροντίσει να προετοιμαστεί κατάλληλα για να αντιμετωπίσει την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.
Το σχολείο ανέλαβε την συγγραφή των βιβλίων των Μαθηματικών για τη Β΄, Δ΄ και Ε΄ Τάξη και συμμετείχαμε στη συγγραφή των βιβλίων της Γλώσσας της Ε΄ και Στ΄ Τάξης.
Οι εκπαιδευτικοί μας ιδιαίτερα καταρτισμένοι και λόγω της συγγραφής των βιβλίων κατάφεραν άνετα και σωστά να διδάξουν την καινούρια ύλη με τον τρόπο που απαιτείται. Έτσι όχι μόνο δεν χρειάστηκε να επιμορφωθούν, αλλά εδώ και δύο χρόνια συμμετέχουν οι ίδιοι ως εισηγητές σε επιμορφώσεις συναδέλφων τους.
Επιπλέον το Σχολείο μας λειτουργώντας ως πειραματικό σχολείο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, τις δύο προηγούμενες σχολικές χρονιές (2004-2005 και 2005-2006 ) κατάφερε να εισάγει πολύ ομαλά τα καινούρια στοιχεία της νέας εκπαιδευτικής πραγματικότητας, να τα ενσωματώσει επιτυχημένα στο πρόγραμμά του, με αποτέλεσμα οι μαθητές μας όχι μόνο να μη δυσκολευτούν να αποδεχτούν τη μετάβαση αυτή, αλλά ουσιαστικά να μην αισθανθούν καμιά αλλαγή που θα αποτελούσε τροχοπέδη στην πρόοδό τους.
Ένα χρόνο νωρίτερα είχαμε υποσχεθεί ότι στο δικό μας σχολείο όλα θα κυλήσουν ομαλά και ήρεμα, λόγω της προετοιμασίας που είχαμε κάνει. Έχουμε την αίσθηση ότι τηρήσαμε την υπόσχεσή μας και η προσπάθεια μας, που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια, είχε τα αναμενόμενα θετικά αποτελέσματα τη περσινή σχολική χρονιά. Άλλωστε ως Σχολείο πιστεύουμε ότι πρέπει να προηγούμαστε των εξελίξεων και όχι να ακολουθούμε ασθμαίνοντας, πετυχαίνοντας ένα συγκερασμό θετικών στοιχείων του παρελθόντος με το παρόν.

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ

Προχωρώντας σε περισσότερες διευκρινίσεις σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών, σας αναφέραμε ότι από τη σχολική χρονιά 2006-07 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στη Πρωτοβάθμια Εκαίδευση.
Το Ιδιωτικό Σχολείο Ελληνοαγγλική Αγωγή ολοκλήρωσε τη συγγραφή των βιβλίων που είχε αναλάβει από το Υπουργείο Παιδείας (Μαθηματικών: Β’,Δ’ και Ε’ Τάξη / Γλώσσας: Ε’ και ΣΤ’ Τάξη). Ως πειραματικό σχολείο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου έχουμε εντάξει στην ύλη μας νέα βιβλία που έχουν συγγραφεί και από άλλες επιστημονικές ομάδες και έχουν κριθεί ως ολοκληρωμένα και επιτυχή.
Δεν έχουμε σκοπό να αλλάξουμε τη φιλοσοφία και την ταυτότητα του σχολείου μας υιοθετώντας άκριτα οτιδήποτε καινούριο. Θα κρατήσουμε ότι είναι χρήσιμο και αποτελεσματικό από την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, αλλά παράλληλα θα διατηρήσουμε και τα περισσότερα στοιχεία του εκπαιδευτικού μας συστήματος και προγράμματος (π.χ. διδασκαλία ορθογραφίας, γραμματικής, έκθεσης, παιδικής λογοτεχνίας κ.α.). Στοιχεία που μας διαφοροποιούσαν και θα μας διαφοροποιούν ποιοτικά από τα υπόλοιπα σχολεία και οδηγούν τα παιδιά μας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με γερές βάσεις.